Doe mee

We hebben net een succesvolle campagne voor de Tweede Kamer-verkiezingen achter de rug en volgend jaar vinden er op 21 maart 2018 de gemeenteraadsverkiezingen plaats.

team Gouda op 11 maart 2017

Ongekend goed resultaat voor GroenLinks in Gouda

Met 10,54% voor GroenLinks in Gouda hebben wij een ongekend goed resultaat behaald bij de Tweede Kamerverkiezingen 2017. In Gouda zijn wij de vierde sterkste partij.

Wij kijken terug op een geslaagde campagne in Gouda waar veel enthousiaste mensen een steentje aan hebben bijgedragen. Het was bijzonder om naast de bekende leden nieuwe gezichten te mogen verwelkomen tijdens de verschillende activiteiten. Iedereen hartelijk bedankt voor het helpen tijdens de campagne.

Wij hebben leuke gesprekken gevoerd bij de huis aan huis campagne, op de verkiezingsmarkt en tijdens het flyeren op station. Opmerkelijk waren de positieve reacties van mensen die niet per se op GroenLinks wilden stemmen maar die wel geraakt werden door de campagne van GroenLinks. Het geeft blijk van een goede sfeer in de gemeente Gouda, dat mensen gewoon in gesprek kunnen gaan en blijven ook al zijn ze het niet met elkaar eens. Dat is de basis van onze democratie en dat moeten wij vooral koesteren.

Wij gaan nu de afgelopen campagne evalueren en dan plannen maken voor de volgende verkiezingen in maart 2018.

Heb je tips of ideeën voor acties?

Wil je weten wat je voor GroenLinks kan doen en wat wij jou te bieden hebben?

Neem gerust contact op met Anna Lohfink, campagneleider (0610802174).

Ons volgen op Twitter en ons liken op Facebook helpt ons ook vooruit.