Ga jij voor GroenLinks in de Goudse gemeenteraad?

Op 21 maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen en GroenLinks wil graag weer met een sterke fractie vertegenwoordigd zijn. We zoeken kandidaten die onze standpunten enthousiast kunnen uitdragen, contacten hebben en willen onderhouden in Gouda, en samen met onze leden en de stad Gouda nog groener en socialer willen maken. We streven naar een lijst die de diversiteit van Gouda zo goed mogelijk weergeeft. Het raadslidmaatschap kost 8 tot 16 uur in de week.

Wil jij graag één van onze nieuwe raadsleden worden en herken je je in het profiel? Maak dan je belangstelling kenbaar bij de kandidatencommissie. Stuur je motivatie en een actueel curriculum vitae naar de kandidatencommissie: kandidaten@groenlinksgouda.nl. Wil je meer weten over wat het raadslidmaatschap inhoudt en of het iets voor jou is, dan kun je ook via dit adres in contact komen met een lid van de kandidatencommissie dat je daar graag meer over vertelt, of je belt direct met Coen Helderman (06-10416896) of Michel Klijmij-van der Laan (06-55368360).

De deadline voor aanmelding is 18 juni.