Tim Geluk-van den Burg

Bestuursvoorzitter

"Als voorzitter van GroenLinks Gouda/Waddinxveen/Krimpenerwaard wil ik luisteren naar de leden en kijken hoe we de afdeling sterker kunnen maken."

Wat verwacht u van GroenLinks? Meer groen, een autoluwe stad, of mensen de kansen geven die ze nodig hebben? Tim Geluk-van den Burg vindt dit allemaal belangrijk voor Gouda en haar inwoners.

Tim: "Voor mij is voorzitter zijn van GroenLinks Gouda/Waddinxveen een mogelijkheid om te luisteren naar de leden en te kijken hoe we GroenLinks sterker kunnen maken. Zodat we naar buiten toe het juiste verhaal kunnen vertellen over wat we verstaan onder groen en sociaal en over de idealen die we delen.

Ik ben getrouwd en heb vier kinderen. Sinds 2010 woon ik in Gouda, in de kadebuurt, een levendige buurt vlakbij de prachtige binnenstad.

Als zelfstandig ondernemer (online communicatieadviseur en videoproducent) werk ik voor verschillende klanten in de overheidssector en in het bedrijfsleven. De kennis en vaardigheden die ik heb wil ik graag inzetten voor GroenLinks: om verbindingen tot stand te brengen en bruggen te bouwen.

Gouda heeft veel te bieden als het gaat om prettig wonen, een goed ondernemersklimaat en het is een bijzonder mooie stad in een groene omgeving.

Laten we als leden van GroenLinks de schouders zetten onder alle uitdagingen die ons te wachten staan. Dat heeft Gouda nodig, om socialer en groener te worden. Juist nu."