Nieuws gefilterd op Bestuur

Hilde Niezen lijsttrekker GroenLinks Gouda

Kandidaten GroenLinks Gouda

Op 16 november heeft GroenLinks Gouda haar concept top 10 voor de gemeenteraadsverkiezingen bekendgemaakt. De lijst wordt aangevoerd door Hilde Niezen, de huidige wethouder namens GroenLinks voor duurzaamheid, verkeer en stedelijk beheer. In de kop van de lijst staan verder Rolf van der Mije (2), Annemiek Mul (3) , Mohammed Amessas (4) en Tim Geluk (5). De lijst is aangevuld met diverse kandidaten en jong aanstormend talent.

Gemeenten Groene Hart starten campagne tegen geluidsoverlast vliegtuigen

Vliegtuig Groene Hart

Gemeente Gouda is samen met andere gemeenten in het Groene Hart op 28 augustus 2017 de campagne 'Geef stilte een stem' gestart om overlast van vliegtuigen tegen te gaan. Schiphol groeit hard en wil daarom uitbreiden. Dit betekent dat er in de nabije toekomst meer dan 500.000 vliegtuigen per jaar over het Groene Hart vliegen. De gemeenten roepen de politiek op om bij het nemen van besluiten over de uitbreiding van Schiphol rekening te houden met het leefklimaat in het Groene Hart.

Laat jouw stem horen