Ga jij voor GroenLinks in de Goudse gemeenteraad?

Op 21 maart 2018 zijn er gemeenteraadsverkiezingen en GroenLinks wil graag weer met een sterke fractie vertegenwoordigd zijn. GroenLinks zoekt groene en sociale kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 die onze idealen in de stad en in de Raad willen verwezenlijken. De kandidaten moeten onze standpunten enthousiast kunnen uitdragen, goede contacten hebben in de stad en kennis van groene en/of sociale onderwerpen. Kandidaten kunnen zich vanaf nu tot 18 juni a.s. melden op kandidaten@groenlinksgouda.nl. Meer informatie over de verkiezingen kun je hier lezen.

In de kandidatencommissie zit ook huidig politiek leider Michel Klijmij – van der Laan. Daarmee komt hij niet in aanmerking voor een verkiesbare plek op de lijst. “Ik ben nu weliswaar één van de jongste raadsleden, maar ook één van de meest ervaren. Ik vond het geweldig om 12 jaar lang bij te dragen aan een nóg mooier Gouda, maar nu wordt het tijd voor vernieuwing. Er loopt genoeg talent in GroenLinks rond, ik kan dus met een gerust hart stoppen volgend jaar.”