Afdeling

GroenLinksers uit Gouda

GroenLinks Gouda/Waddinxveen/Krimpenerwaard is een actieve GroenLinks-afdeling met ruim 190 leden. Onze zijn regelmatig op straat zichtbaar om met mensen in contact te blijven. GroenLinks heeft in Gouda een wethouder in het college van Burgemeester & Wethouders en twee raadsleden in de gemeenteraad.In de gemeenteraard van Waddinxveen werken we samen met de PvdA en met hen hebben we 2 raadsleden.

Voor algemene informatie over GroenLinks Gouda kun je een e-mail sturen naar onze secretaris.

Gemeenteraadsleden
Als je een vraag wilt stellen aan een van onze gemeenteraadsleden kan dat. Stuur een mail naar fractievoorzitter Michel Klijmij-van der Laan of naar raadslid Rommy de Leeuw.

College van B&W
GroenLinks heeft voor de derde keer in haar geschiedenis een wethouder in het college: Hilde Niezen. Zij is wethouder van:

• Duurzaamheid, Milieu en Dierenwelzijn
  • Verkeer, Vervoer en Parkeren
  • Stedelijk beheer

Bestuur
Het bestuur bestaat uit Tim Geluk (voorzitter), Enno van der Velde (penningmeester), Carolijn Hofte (secretaris), Bernard van Duin en Ruth Noorduyn

Het bestuur is bereikbaar via de voorzitter Tim Geluk (06-12309931), via het postadres van het secretariaat: Amundsenlaan 9, 2803 XT Gouda en natuurlijk via e-mail.

Permanent Campagne Team
De verkiezingen zijn geweest of ze komen er weer aan, hoe dan ook; het campagneteam gaat altijd door! Tussen de verkiezingen in, blijven we werken aan zichtbaarheid en in gesprek met bedrijven en inwoners van Gouda. Anna Lohfink is onze Goudse campagneleider en is te bereiken via 06-10802174.

Vragen over deze site kun je kwijt bij onze secretaris.