Afdeling

GroenLinksers uit Gouda

GroenLinks Gouda/Waddinxveen/Krimpenerwaard is een actieve GroenLinks-afdeling met ruim 200 leden. Onze leden zijn regelmatig op straat zichtbaar om met mensen in contact te blijven. GroenLinks heeft in Gouda een wethouder in het college van Burgemeester & Wethouders en drie raadsleden in de gemeenteraad. In Waddinxveen werken we samen met de PvdA en met hen hebben we gezamenlijk een wethouder in het college van Burgemeester & Wethouders en drie raadsleden in de gemeenteraad.

Voor algemene informatie over GroenLinks Gouda kun je een e-mail sturen naar onze secretaris.

Gemeenteraadsleden
Als je een vraag wilt stellen aan een van onze gemeenteraadsleden kan dat. Stuur een mail naar fractievoorzitter Rolf van der Meije of naar de raadsleden Annemiek Mul of Mohamed Amessas.

College van B&W
GroenLinks heeft voor de vierde achtereenvolgende keer een wethouder in het college: Hilde Niezen. Zij is wethouder van:

• Klimaat (water, groen en bodemdaling)
  • Duurzaamheid en energie
  • Stedelijk beheer en mobiliteit
  • Natuur, milieu en dierenwelzijn
  • Bewonersparticipatie en -initiatieven

Bestuur
Het bestuur bestaat uit Tim Geluk-van den Burg (voorzitter), Enno van der Velde (penningmeester), Bernard Schaap (secretaris), Bernard van Duin, Ruth Noorduyn, Rosalinde Markus en Michelle Blokland

Het bestuur is bereikbaar via de voorzitter Tim Geluk-van den Burg (06-12309931), via het postadres van het secretariaat: Amundsenlaan 9, 2803 XT Gouda en natuurlijk via e-mail.

Permanent Campagne Team
De verkiezingen zijn geweest of ze komen er weer aan, hoe dan ook; het campagneteam gaat altijd door! Tussen de verkiezingen in, blijven we werken aan zichtbaarheid en in gesprek met bedrijven en inwoners van Gouda. Arie Groenenboom is onze Goudse campagneleider en is te bereiken via 06-40180684.

Waddinxveen

Voor meer informatie over de gezamenlijke gemeenteraadsfractie PvdA-GroenLinks in Waddinxveen zie: www.pvdagroenlinkswaddinxveen.nl/

Vragen over deze site kun je kwijt bij onze secretaris.